In onze Brand Store staan we 5 dagen per week voor je klaar, hier kun je terecht met echt al je vragen en wensen. Maak een testrit en kies jouw e-bike accessoires. Vanwege Covid-19 tijdelijk alleen te bezoeken op afspraak.
Je e-bike ophalen, inleveren of omruilen in jouw eigen stad? Een keer per week staan we met een stand op een centraal punt in 6 grote steden in Nederland. Op afspraak kun je hier terecht.
Bij de service points kun je 6 dagen per week op afspraak terecht om je e-bike op te halen, om te ruilen of in te leveren. Jij beslist welk moment jou het beste uitkomt. De service points bevinden zich in de winkels van KwikFit.
Heb jij een e-bike besteld? Nog even geduld. Binnen 3 dagen word je gebeld om het ophalen of de levering in te plannen. Toch vragen? Het klantenservice team helpt je verder. Bel, app of mail ze gerust.
Heb je schade aan de e-bike of is ‘ie gestolen? Vervelend! Meld het via onze website en het team neemt dan zo snel mogelijk contact met je op om de e-bike om te ruilen, zodat jij weer zorgeloos verder kunt cruisen.
Heb je de e-bike niet meer nodig? Geen probleem. Laat het ons wel even weten via het opzegformulier. Ons team neemt dan contact met je op om de e-bike weer op de juiste plek te krijgen. Zo gepiept!
Onze winkels zijn gesloten op de volgende nationale feestdagen:
Pasen: zondag 4 en maandag 5 april 2021
Koningsdag: dinsdag 27 april 2021
Hemelvaart: donderdag 13 mei 2021
Pinksteren: zondag 23 mei en maandag 24 mei 2021
Kerst: zaterdag 25 en zondag 26 december 2021
Tijdelijk alleen op afspraak
Overtoom 572
1054 LN Amsterdam
Openingstijden
Dinsdag t/m zaterdag:
10:00-18:00
Mail: info@ebiketogo.nl